2 1/2 månad...

...har det gått sedan mina papper gick iväg till Kina. Senast har det tagit tre månader från papperen skickats till det att svar har kommit. Det betyder att det börjar brännas nu. Jag kastas mellan att höra av mig till adoptionscentrum för att få en hint om när det kan vara dags och att låta bli. Tänk om de hör av sig till sin kontakt i Kina och att det skulle skynda på det hela..... Tänk om jag snart ska åka! Hjälp! Jag både längtar och känner mig skräckslagen. Här är fortfarande sånt kaos. Känns som att jag behöver mer tid att komma i ordning. Men nu ska jag ta in lite hantverkshjälp, så kanske det går undan lite mer. Orkar inte ta tag i så mycket själv längre. Jag har haft alldeles för mycket att stå i de senaste månaderna. Känner större behov av att vila upp mig och hämta energi genom att göra roliga saker istället för att bara jobba. Jag vill ju inte vara helt slut när lillen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0