trehjulingen...

...hittade jag på vinden i mitt torp, väl incyklad av förre torpägaren. Har tagit hem den nu för att fräscha upp den till lillkillen. Jag hittade också en låda med leksaker, pojkleksaker från när jag och min fd man tillfälligt hade fosterbarn, två treåriga vildingar - tvillingar.
Man blir både nostalgisk och lite sorgsen av att rota bland sina gamla saker. Jag håller på att röja på mitt torp för att jag ska sälja det. Och jag kommer att behöva slänga en massa minnen från en passerad era, vilket känns lite tungt. Men det kommer ganska lägligt. Min ex håller precis på att flytta ihop med sin nya flickvän och jag håller på att bilda "mamma-barn-familj", det är dags att städa ut de sista liken ur garderoben, gå vidare på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0