välkomna en ny familj (mamma, barn, barn)

Om en och en halv vecka kommer kommer en annan singeladoptivmamma och hennes dotter hem med lillebror - från Kina. En blivande kompis till min lille Kinakille :-). Vi är några som planerat möta henne på flygplatsen. Plötsligt blev det väldigt verkligt för mig. Om bara ett par månader är det jag som landar på Kastrup(?) med min lille raring - kommer hem. Hjälp! Nu sprutar tårarna! För det mesta så är det nog fortfarande ganska overkligt för mig. Jag märker det när verkligheten plötsligt tränger sig på. Om några månader är jag inte längre ensam här. Då springer en liten parvel runt i huset och kräver min ständiga uppmärksamhet. Vilken omställning det kommer att bli!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad spännande :)

2007-05-09 @ 20:44:15
URL: http://sweethazel.blogg.se
Postat av: Anonym

Roligt att du hittat hit Sara!
Ja det är nästan lite för spännande :-)

2007-05-09 @ 22:06:46
URL: http://bulleiettannatland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0